Ydyllic reklamos agentūra

Socialiniai tinklai: kaip įvertinti efektyvumą?

Socialinių tinklų komunikacija – tai įdomus ir jaudinantis turinio kūrimo procesas. Na, bent jau pačiam kūrėjui. Bet ar publikuoti įrašai sudomina tikslinę auditoriją? Ar sukurtas turinys yra aktualus, naudingas ir priverčia vartotojus įsiminti prekę ar paslaugą (o gal net apsvarstyti įsigijimą). Ar Tavo socialinių tinklų komunikacija augina prekės ženklo atpažįstamumą, įsimenamumą ir – bene svarbiausia – palankų tikslinių vartotojų nuomonę apie jį?

Tai nesunku išsiaiškinti! Tereikia stebėti ir vertinti pagrindinius turinio rezultatyvumo rodiklius:

📢 Pasiekti vartotojai (Reach)

Šis rodmuo atskleidžia įrašo matomumą tikslinės auditorijos tarpe. Reach lyg lakmuso popierėlis parodo, ar socialinių tinklų komunikacija patinka algoritmui ir šis noriai rodo turinį auditorijai tiek organiškai, tiek naudojant mokamą reklamą.

Jei Reach pradeda kristi, metas pokyčiams: išbandyk naujas temas, turinio formatus, koreguok vizualus, pabandyk kitokį tekstų rašymo stilių ar call to action pateikimą.

👋 Įsitraukimo procentas (Engagement Rate)

Esminė metrika, kuri leidžia suprasti, ar socialinių tinklų komunikacija sulaukia aktyvios auditorijos reakcijos. Įsitraukimo procento skaičiavimui naudok šią formulę:

Visas įsitraukimas ÷ Sekėjų skaičius × 100

Įvertink gautą rezultatą*: 

  • mažiau nei 1% = žemas
  • nuo 1% iki 3.5% = vidutinis
  • nuo 3.5% iki 6% = aukštas
  • daugiau 6% = super!

*Gali svyruoti atsižvelgiant į skirtingas platformas, šalis ar industrijas.

💻 Tinklapio lankomumas

Socialinių tinklų komunikacija generuoja rezultatus ir už soc. tinklų ribų. Ji gali tapti pagrindiniu šaltiniu, atvedančiu į Tavo tinklapį nuolatinį ir kokybišką vartotojų srautą. Sek, kiek lankytojų iš socialinių tinklų sulaukiama, tiek vidiniuose, tiek Google Analytics įrankiuose.

💯 Sekėjų augimas

Dėl sekėjų skaičiaus yra pakvaišę kone visi. Taip, jis išlieka svarbiu, bet daug naudingiau stebėti jų augimo tendencijas. Ypač tais atvejais, kai nenaudojama mokama reklama.

Paskyrą stebinčių vartotojų skaičiaus pakilimai ir nuosmukiai yra natūralu, bet palaipsnis jų prieaugis yra signalas, jog kuri tinkamą turinį. Atmink: socialinių tinklų komunikacija nėra sprintas. Tai – maratonas! Matuok progresą ilgalaikėje perspektyvoje ir nesijaudink dėl kasdienių skaičiaus svyravimų.

Skaityk daugiau!