Ydyllic reklamos agentūra

Dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą?

Post boost reklaminė funkcija iki kaulų smegenų pažįstama kiekvienam administratoriui. Naudojimo principas išties lengvai įkandamas: savo Facebook puslapyje sukuriate įrašą, spaudžiate didelį ir ryškų „Boost post“ mygtuką ir štai – jau reklamuojatės! Dabar telieka laukti kol įrašą pamatys visas platusis pasaulis… arba išgaruos reklaminis biudžetas.

Prieš kuriant bet kokio tipo Facebook reklama pirmiausia reikėtų savęs paklausti, kokio rezultato siekiate? Atsakymai gali būti įvairūs: auginti prekės ženklo populiarumą, didinti pardavimus, pritraukti daugiau lankytojų į tinklapį ar realią parduotuvę. Jei tikslas aiškus, telieka pasirinkti efektyviausią Facebook reklamos tipą. Tačiau čia ir kyla esminė dilema: kuri iš priemonių – tinkamiausia?

Kokią naudą neša įrašų boostinimas?

Didesnis įsitraukimas į įrašą. Neabejotinai sulaukiama daugiau LIKE paspaudimų ir komentarų, didėja Facebook puslapio fanų skaičius. Jei įraše pateikiama nuoroda į Jūsų tinklapį, tikėtina, jog pastebimai išaugs ir srautas į jį. Išties saldūs rezultatai! Vienintelis dalykas, galintis apkartinti tokią idilę, neramiai kirbantis vidinis balsas: „O finansinę grąžą iš reklamos ar gaunu?“

Pasiekiama tikslesnė bei didesnė auditorija. Niekam ne paslaptis – publikuotus įrašus be reklamos geriausiu atveju išvys tik Jūsų fanai. Na, pagal dabartinį Facebook algoritmą, kokie 5-10 % iš jų. Galbūt, kuris nors pasidalins įrašu ir šitaip informacija pasieks jo draugus. Situacija keičiasi, jei nusprendžiate už didesnį įrašo matomumą atverti piniginę. Post boost leidžia labai tiksliai pasirinkti, kas ir kada pamatys Jūsų įrašą. Jokiu būdu neapsiribojama puslapio fanais: reklamą galite transliuoti visiškai naujiems, apie Jus dar negirdėjusiems žmonėms, remarketingo auditorijai ar vartotojams, pastaruoju metu įsitraukusiems į Jūsų Facebook puslapio turinį.

Dirbama su mažais kaštais. Reklama kainuoja ne tik pinigus, bet ir laiką. Patrauklaus ir vartotojui įdomaus turinio kūrimas reikalauja įvairių resursų bei darbo valandų. Nieko nuostabaus, jog norisi, kad kūrybinėmis kančiomis apvainikuotą įrašą pamatytų kuo didesnė tikslinės auditorijos dalis. Juk turint puikiai apipavidalintą idėją, būtų kvaila nepanaudoti jos reklaminiais tikslais, tiesa? Papildomos reklamos kūrimas, optimizavimas bei rezultatų analizė šią laiko bei kūrybingumo ribą jau gerokai viršytų.

Įrašų boost’inimas padidins auditorijos įsitraukimą ir įrašo matomumą, bet jei siekiate gausesnio srauto į tinklapį ar pardavimų – gali tekti nemaloniai nusivilti. Tokiems tikslams pasiekti Facebook siūlo žymiai veiksmingesnes reklamos formas.

Kokią naudą Jums gali atnešti Facebook reklama?

Geresni pardavimai. Jei Jūsų tikslas yra tiesioginis pelnas – investuokite į konversijoms optimizuotą reklamą arba remarketingą. Šie reklamos tipai yra skirti pasiekti potencialių klientų auditoriją ir sugeneruoti kuo daugiau užsakymų. E-parduotuvių savininkai gali mesti tūzo kortą – transliuoti reklamą, kurioje bus atvaizduojamos kliento jau peržiūrėtos prekės! Rezultato siekiantys čia ir dabar, gali žinutę papildyti specialiu nuolaidos pasiūlymu ar nemokamo pristatymo galimybe.

Didesnis srautas į tinklapįWeb traffic reklamą, pritraukiančią lankytojus į Jūsų tinklapį, turbūt, jau išbandė ne vienas. Verslams, kurių užsakymai įvyksta (ar prasideda) internetinėje erdvėje – tai kone idealus variantas. Reklamos paspaudimo kaina vis dar išlieka sąlyginai žema, o auditorija plečiasi su kiekviena diena. Tačiau retai pasiseka sutikti išbandžiusį reklamą, skirtą pritraukti lankytojus į realią įmonės parduotuvę ar filialą. Gaila – pastarieji gali patvirtinti, kad tokia reklama atsiperka su kaupu!

Kontaktų surinkimas. Itin vertingas reklaminių kampanijų tikslas yra potencialių klientų kontaktai. Ne taip jau ir senai dienos šviesą išvydęs Facebook Leads reklamos formatas šį siekį įgyvendina nepriekaištingai. Pasirinktai auditorijai pateikiamas trumpas klausimynas, besiteiraujantis norimos informacijos: nuo e-pašto adreso iki pirkimo įpročių. Esminius duomenis Facebook sistema užpildo automatiškai pagal asmeninio profilio duomenis – vartotojui greičiau, o reklamos užsakovas gali būti ramus dėl atsakymų tikslumo.

Klausimai, pastabos ar komentarai? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂

Skaityk daugiau!