Barstyk dėmesį klientams, o ne FB biudžetą 🙂 Jį skirk auditorijoms, pasižyminčioms didžiausiu atsiperkamumu: šiame straipsnyje rasi keletą Facebook reklamoje puikiai veikiančių sprendimų.
Kadangi kalbėsime apie pardavimų piltuvėlio apačią, svarbu paminėti, jog Facebook auditorijų kokybė priklausys nuo atliktų namų darbų. Tinkamai integruotas Facebook Pixel kodas yra būtinybė, norint panaudoti toliau aptariamas auditorijas ⬇
„Landing“ puslapio Facebook auditorija
Ja gali būti, pavyzdžiui, konkrečios prekių kategorijos lankytojai. Šiai auditorijai rekomenduotina transliuoti reklamą su būtent tos kategorijos, kurią vartotojai lankė, vizualais.
Video peržiūrų Facebook auditorija
Plačiam vartotojų segmentui rodomas aukštos kokybės ir įtraukiantis filmukas, o jį peržiūrėjusi („ThruPlays“) auditorija vėliau „pagaunama“ pakartotine reklama su stipriu „call to action“.
Apsipirkimo procese dalyvaujanti auditorija
Auditorija, pradėjusi apsipirkimo procesą („add to cart“, „initiate checkout“), bet jo neužbaigusi. Įprasta šiems beveik pirkėjams priminti apie vis dar neįsigytas prekes arba pasiūlyti nuolaidos kodą.
Prekes peržiūrėjusi auditorija
Panaši į prieš tai minėtą auditoriją, bet konversijos rodiklis bus mažesnis. Kodėl? Nežinoma, kokioje pirkėjo kelio stadijoje yra lankytojas. Galbūt jis tik žvalgosi, lygina vertes ir pirkti yra nepasiruošęs.
CRM auditorija
Klientų valdymo sistemos (CRM) auditorija. Labai tiksli bei vertinga. Ypač kampanijoms, kurių tikslas – auginti klientų lojalumą. Svarbu būti sąmoningais ir nepersistengti su reklamos parodymų šiems vartotojams kiekiu.
„Lookalike“ auditorija
Lookalike iš pirkėjų. Ši auditorija sprendžia keletą remarketingo auditorijos keblumų. Pirmasis yra dydis. Tinklapiams su mažesniu srautu yra sunku sukaupti norimo įvykio („purchase“) auditoriją. Antroji – remarketingo auditorija greitai sensta, todėl privalo būti atnaujinama, kitaip pakartotinė reklama pradės erzinti. Lookalike’ai ne tik randa į esamus pirkėjus panašią, bet neretai ir pirkti nusiteikusią auditoriją.
❗ Pastaba dėl konversijų fiksavimo: nepamiršk įsidiegti Facebook Conversion API. Po Apple iOS 14 atnaujinimų labai daug remarketingo auditorijos vartotojų paprasčiausiai prarandami naudojant tik Facebook Pixel’io integraciją į tinklapį.