Ydyllic reklamos agentūra

5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes

Helovinas įžiebia ne tik švenčių maratoną, bet ir karštį soc. tinklų reklamose 🔥 Auga biudžetai, eterį užpildo konkurencinis triukšmas ir, žinoma, VISKAM nuolaidos – prasideda kova dėl pirkėjų dėmesio.

Paruošėme keletą patarimų, kaip šiuo laikotarpiu parduoti nenervinant nei savęs, nei kliento:

  • Mąstyk praktiškai. Svarbiausiose reklamose naudok prekes / paslaugas, kurias perka geriausiai: taip užsitikrinsi grąžą. Eksperimentams paskirk mažesnę dalį biudžeto. Prireikus (t. y. jei rezultatai bus geri), visada spėsi jį padidinti.
  • Skatink potencialius klientus imtis veiksmų. Testuok skirtingas žinučių variacijas: akcija išreikšta procentais, nubraukta kaina, riboto laiko pasiūlymai, prekių kiekio limitai („scarcity“). BET. Niekada nesiūlyk to, ko negali suteikti. Vieną kartą apsigavęs vartotojas, antrą jau nebegrįš.
  • Nepamiršk reklamos „šiltai“ (remarketingo) auditorijai. Jei atlikai namų darbus, tikrai jas sukaupei: WEB lankytojai, įsitraukusieji į soc. tinklų turinį, CRM sąrašai ir t. t. Atsiperkamumas iš šių auditorijų bus aukštas. Nepamiršk nustatymuose pašalinti („exclude“) pirkimą užbaigusius vartotojus (bent jau dviem savaitėms).
  • Tinkamai sukonfigūruok kampanijas. Reklamas optimizuok pardavimams (arba „add to cart“, jei per mažas „purchase“ įvykių skaičius), kritiškai peržiūrėk tikslines auditorijas ir palik tik konvertuojančias reklamos rodymo vietas („placement“).
  • Paruošk efektyvius vizualus. Užtikrink, jog dizaine būtų įgyvendinti bent šie kriterijai: aiškiai suprantamas vertės pasiūlymas, lengvai skaitomas tekstas bei patraukliai vaizduojamas produktas / paslauga.

🍀 Pagerink dabartinės reklamos rezultatus.

Skaityk daugiau!