Ydyllic reklamos agentūra

Kas tas Meta pixel ir kokia man iš jo nauda?

Meta reklamos arsenale – daugybė galingų įrankių. Visgi, vienas iš jų pasižymi išskirtiniu universalumu ir gali tapti nepamainoma reklaminės strategijos dalimi bet kokio dydžio verslui. Kalbame, žinoma, apie Meta pixel kodą.

Meta pixel – tai unikalus kodas, kuris patalpinamas į Jūsų tinklapį. Jis suteikia galimybę fiksuoti svetainės lankytojus bei jų veiksmus. Pagal norimą įvykių seką galite stebėti įvairius lankytojo poelgius, pavyzdžiui: peržiūrėta prekė, sėkmingai užbaigtas pirkimas, apsilankymas kontaktų puslapyje, naujienlaiškio prenumerata ir t. t. Meta pixel svarbius veiksmus fiksuoja pagal URL galūnę. Taigi, vartotojui atidarius nuorodą „…/baigtas-uzsakymas“, kodas supras, jog Jūsų e-parduotuvėje ką tik įvyko pirkimas ir įsimins šią informaciją. Nėra jokių apribojimų – Meta pixel leidžia stebėti bet kokį Jums aktualų veiksmą tinklapyje: nuo paieškos iki sėkmingai atlikto užsakymo.

Atsižvelgdamas į klientų (ypač iš e-komercijos srities!) poreikius, Meta siūlo porą būdų įvykiams tinklapyje užfiksuoti. Galite juos kurti rankiniu būdu arba pasinaudoti standartiniais įvykiais (standard events). Tai Meta pixel funkcionalumas, apimantis dažniausiai e-komercijoje pasitaikančius vartotojų veiksmus. Peržvelgę šį sąrašą, turbūt, rastumėte aktualių ir sau? 🙂

  • Įvykdyta paieška (Search)
  • Peržiūrėtas turinys (View Content)
  • Prekė įdėta į krepšelį (Add to Cart)
  • Pridėjimas į norų sąrašą (Add to Wishlist)
  • Pirmasis krepšelio žingsnis (Initiate Checkout)
  • Pasirinktas apmokėjimo būdas (Add Payment Info)
  • Pirkimas (Purchase)
  • Įvesta kontaktinė informacija (Lead)
  • Įvykdyta registracija (Complete Registration)

Pixel kodas yra gana lengvai įdiegiamas. Meta pateikia išsamias instrukcijas, o populiariausios platformos (Shopify, WordPress, Prestashop ar kiti grandai) jau senokai siūlo įvairius plėtinius šiai užduočiai įvykdyti. Dažniausiai tiesiog užtenka įvesti pixel ID numerį ir vualia – Jūsų tinklapyje jau veikia Meta kodas!

Tiesa, reikalai tampa žymiai kėblesni norint išnaudoti visus Meta pixel teikiamus funkcionalumus. Po įprasto įdiegimo kodas seka tik vieną įvykį – vartotojo puslapių peržiūras (Page View). Sudėtingesnių įvykių (pirkimas ar įvykdyta registracija) fiksavimas reikalauja programavimo žinių ir individualių IT sprendimų tinklapyje.

Sėkmingai įdiegus Meta pixel į Jūsų rankas patenka itin vertinga informacija, galinti padėti pasiekti įspūdingus rezultatus Facebook reklamoje. Iš pradžių gali būti sunkoka nuspręsti, kaip geriausia įtraukti naujas galimybes į esamą rinkodaros planą. Be panikos – mūsų komanda siūlo tris vertingas ir nesunkiai įgyvendinamas strategijas!

Remarketingas. Pasitelkę Meta pixel galite kurti įvairias auditorijas (Audiences), sudarytas iš Jūsų tinklapyje apsilankiusių žmonių. Šios auditorijos segmentuojamos tiek pagal tiek pagal apsilankymo, tiek pagal tinklapyje atliktų veiksmų duomenis. Pavyzdžiui: Facebook reklamą rodykite tik žmonėms, kurie per pastarąsias 5 dienas Jūsų tinklapyje įsidėjo prekę į krepšelį, tačiau jos nenupirko!

Išsami statistika. Pasitelkę Pixel kodo duomenis tiksliau įvertinsite Facebook reklamos naudą. Meta Ads manager paskyroje sukurkite Jums svarbius konversijų kriterijus (Conversions), leisiančius pamatyti įgyvendintų tikslų skaičių kiekvienoje reklaminėje kampanijoje. Pavyzdžiui: paruoškite konversijos kriterijų sėkmingai pabaigtam užsakymui  ataskaitoje galėsite matyti, kurios reklamos pagalba įvyko daugiausiai pardavimų.

Optimizuota reklama. Konversijų kriterijai taip pat naudojami kuriant optimizuotas reklamas. Naudojant šią reklamos formą Facebook automatiškai parenka auditoriją, kuri bus labiausiai linkusi įgyvendinti nurodytą veiksmą. Pavyzdžiui: optimizuokite Meta reklamą naujienlaiškio prenumeratai  atsižvelgiant į Pixel kodo duomenis, sistema atrinks panašius vartotojus, kuriuos gali sudominti Jūsų naujienlaiškis.  

Klausimai, pastabos ar komentarai? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂

Skaityk daugiau!