Ydyllic reklamos agentūra

4 lengvi žingsniai į efektyvią komunikaciją

Dažnai sulaukiame klausimų: „Kaip gauti daugiau dėmesio Facebook’e?“, „Kaip skatinti žmonių įsitraukimą?“. Kaip ir viskas gyvenime, atsakymas priklauso nuo situacijos: Jūsų verslo srities, turimų resursų bei finansinių galimybių. Paprastas, bet kone universalus patarimas būtų pastovi ir pernelyg neįgrystanti Facebook komunikacija.

Komunikuokite NUOLAT.
Nereikia Facebook komunikacijos per daug romantizuoti ir be reikalo komplikuoti. Jei Jūs nenutrūkstamai bendrausite su savo potencialiais klientais – žmonėmis, kuriems iš tikro esate įdomus – galiausiai būsite išgirstas. Profesionaliai atrodantis Facebook puslapis ir pastovus įrašų publikavimas padės auditorijai atrasti ir įvertinti Jus. Palikę malonų įspūdį potencialiems klientams, galite būti tikri, jog iškilus Jūsų paslaugų ar prekių poreikiui, būsite vieni iš pirmųjų pasirinkimo variantų.

Kas per daug, tas nesveika.
Brukama ar pernelyg akivaizdi reklama retai kelia teigiamas emocijas. Galime paeksperimentuoti: išjunkite „Ads blocker“ programėlę savo naršyklėje ir atsidarykite vieną iš žinių portalų. Na, kad ir naujienų viešpatį Delfi: viršuje, kairėje, dešinėje ir apačioje – visur į akis lenda reklamos. Jų tiek daug, kad beveik užgožia tinklapio straipsnius. Kilo noras velniop išjungti visas reklamas? Patikėkite, ne Jums vieniems. Facebook’e galioja tie patys įstatymai. Šiukštu nepaverskite savo puslapio sienos skelbimų lenta! Derinkite pardavimus skatinančius įrašus su nuoširdžia, natūralia ir auditorijai įdomia informacija.

Viskas pagal planą.
Jei savo įrašais nesukuriate klientams bent jau menkiausios naudos, reiktų suprasti, kad pernelyg dažnas publikavimas neprives prie gero – netgi atvirkščiai. Įkyrumas gali turėti neigiamas pasekmes. Kyla klausimas: tai kur gi ta riba? Įprastai, smulkiems verslams siūlome publikuoti po 4-8 įrašus per mėnesį, o norimą auditoriją pasiekti įrašų reklama. E-parduotuvės gali taip nesivaržyti ir komunikuoti intensyviau: kokybiškas srautas į tinklapį joms gyvybiškai reikalingas. Nesvarbu, kokį įrašų skaičių bepasirinktumėte, privalote dirbti strategiškai. Suplanuokite savo Facebook įrašų tvarkaraštį iš anksto: tuomet įgyvendinti ir išsitekti laiko ir piniginių išlaidų ribose bus žymiai lengviau.

Nepulkite į naujoves stačia galva.
Ne paslaptis, kad šiuo metu karaliauja video formatas. Tokie Facebook įrašai sulaukia daug didesnio nemokamo auditorijos pasiekiamumo, tačiau reikalauja didžiausių laiko ir kūrybiškumo investicijų. Prieš pasinerdami į video kūrybą, sąžiningai įvertinkite savo galimybes. Ar Jūs sugebėsite sukurti video turinį, kuris yra ne tik įdomus, bet ir pakankamai profesionaliai paruoštas? Būkime atviri: drebančiomis rankomis filmuoto vaizdo įrašo, kuriame garso kaukimas kėsinasi į ausų būgnelių sveikatą, žiūrėti nenori net ištikimiausi Jūsų Facebook fanai. Tai, kas šiuo metu „ant bangos“, ar ką daro Jūsų konkurentai bei aplinkiniai, nebūtinai yra geriausias sprendimas Jūsų verslui. Nepamirškite, jog už įrašo formatą daug svarbiau yra pati žinutė ir jos pateikimas. Juk būtent turinys, jo kontekstas griebia už širdies 🙂

Klausimai, pastabos ar kitokia nuomonė? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂

Skaityk daugiau!