

Kanalai

Rinkos

Mūsų darbai
Strategija | Soc. tinklų valdymas | Turinio kūrimas | Ads’ai: Facebook ir Instagram
Problema
Po Ispanijos saule prinokusių alyvuogių ilgai pristatinėti nereikia: ITLV – Lietuvos rinkoje mėgiamas prekės ženklas.
Visgi, priešingai nei parduotuvių lentynose, soc. tinkluose jis neturėjo savo vietos: trūko išgryninto pozicionavimo ir pateikimo.
Sprendimas
„Gurmaniškos, bet artimos“: šis teiginys tapo ITLV Instagram komunikacijos pamatu.
Nuosekliai kuriamas turinys drąsina ir įkvepia auditoriją į alyvuoges pažvelgti ne į kaip vienišą ar vienkartinį užkandį, o naują mėgstamiausių receptų ingredientą.
Rezultatai
+1K
Naujų sekėjų
Instagram’e
58%
Tikslinės auditorijos
pasiekiamumas
2X
Įsitraukimas
Instagram’e