Ydyllic reklamos agentūra

Kanalai

Rinkos

Mūsų darbai

Strategija | Soc. tinklų valdymas | Turinio kūrimas | Ads’ai: Facebook ir Instagram

Problema

Po Ispanijos saule prinokusių alyvuogių ilgai pristatinėti nereikia: ITLV – Lietuvos rinkoje mėgiamas prekės ženklas.

Visgi, priešingai nei parduotuvių lentynose, soc. tinkluose jis neturėjo savo vietos: trūko išgryninto pozicionavimo ir pateikimo.

Sprendimas

„Gurmaniškos, bet artimos“: šis teiginys tapo ITLV Instagram komunikacijos pamatu.

Nuosekliai kuriamas turinys drąsina ir įkvepia auditoriją į alyvuoges pažvelgti ne į kaip vienišą ar vienkartinį užkandį, o naują mėgstamiausių receptų ingredientą. 

Rezultatai

+1K

Naujų sekėjų
Instagram’e

58%

Tikslinės auditorijos
pasiekiamumas

2X

Įsitraukimas
Instagram’e

Kaip tai atrodė?

Daugiau case’ų: