Pozicionavimas
Teisingas pozicionavimas paverčia prekės ženklą atminties vienetu vartotojo sąmonėje.
Išgryninti konkurenciniai pranašumai įtvirtina patikimumą, įsimintinumą bei atpažįstamumą: nuo vertės pažado iki vizualinio identiteto.
Pozicionavimo procesą atliekame holistiškai, atsižvelgdami į visus partnerio kanalus.
Klientai
Kaip viskas vyksta?
#1 Susitikimo metu aptariama esama situacija ir lūkesčiai.
#2 Išgryninama prekės ženklo vertė, auditorijos, konkurentai.
#3 Formuojamos įžvalgos, galimybės ir sprendimai.
Apibrėžiamas archetipas bei tikslinio kliento portretas.
#4 Aptariama atlikta analizė, gaunamas grįžtamasis ryšys.
#5 Procesas finalizuojamas: esant poreikiui, įgyvendinami kiti sprendimai – kuriamas vizualinis identitetas bei autentiškas turinys, aktyvuojama reklama.
#6 Pateikiam galutinė medžiaga (pozicionavimo aprašas PDF formatu).
Darbus atlieka Ydyllic agentūra.
Kiekvienas mūsų komandos narys yra profesionalas ir turi tai įrodančią darbų kokybės istoriją.
Mėgstame viršyti lūkesčius.
Reklamos strategijas grindžiame praktikoje išbandytais metodais, duomenimis bei rezultatyvumu.
Kotryna
Projektų vadovė
Gerda
Kūrybos vadovė
Tautvydas
Dizaineris
Paslaugos
Situacijos analizė
Įvertinama konkurencinė aplinka, išgryninami prekės ženklo UPS (unique selling points) ir atrandamos galimybės.
Pavadinimo ir šūkio kūrimas
Kūrybiniai sprendimai, kurie suderina skaitomumą ir įsimenamumą ilgalaikėje perspektyvoje.
Logotipų kūrimas
Ilgametė patirtis kuriant įvairių sričių prekės ženklų logotipus leidžia įžvelgti ir perteikti jų unikalų charakterį.
Vizualinis identitetas
Rebranding’as
Tikslingas prekės ženklo pozicijos rinkoje, logotipo, vizualinio identiteto atnaujinimas, neprarandant esamo įdirbio.
Tinklapių kūrimas
Strategiškai apgalvotas, estetiškas ir UX / UI gerąsias praktikas taikantis tinklapis skatina vartotojų pasitikėjimą ir galutinį sprendimą.
Spauda ir pakuotės
Prekės ženklo „rūbas“, kurį klientas matys ir lies: kokybiška spauda ir konkurencinga pakuotė tampa pirkėjo pasirinkimo dalimi.
Turinio kūrimas
Ilgalaikėje komunikacijoje – nuo soc. tinklų įrašų iki reprezentacinių video – išlaikomas prekės ženklo identiteto tęstinumas.