Ydyllic reklamos agentūra

utenos kolegija 16-1

Kanalai

Rinkos

Mūsų darbai

Strategija | Scenarijai | Turinio kūrimas: fotosesija, filmavimas, montavimas | Soc. tinklų valdymas | Ads’ai: Facebook ir Instagram

Problema

Pasibaigus brandos egzaminų karštinei, prasideda kita, dar intensyvesnė: stojimų į aukštojo mokslo studijas!

Kol jaunuoliai laukia  įvertinimų, reklamos „egzaminus“ laiko švietimo įstaigos. Kartu su Utenos kolegijos administracija sprendėme, kokia skaitmeninė strategija į jos auditorijas pritrauks pirmakursius?

Sprendimas

Būsimi studentai – Gen Z karta. Jie diktuoja savas taisykles soc. tinklų reklamai: ji turi būti tikra, įtrauki, dinamiška ir, šiukštu, be jokio cringe’o.

Neprascroll’inti Utenos kolegijos turinio privertė jo formatai: autentiškos fotografijos ir nuoširdūs Reels’ai, kuriuose buvę bei esami studentai dalinasi savo istorijomis.

Rezultatai

4.8X

Potencialaus studento pasiekiamumas

500K

Reklamos parodymų

390K

Reels video peržiūrų

Kaip tai atrodė?

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

Daugiau case’ų: