

Kanalai


Rinkos

Mūsų darbai
Strategija | Soc. tinklų valdymas | Turinio kūrimas: filmavimas, fotosesijos, grafinis dizainas, Reels
Problema
Camelia istorija prasidėjo 1993 metais. Po daugiau nei 20-ies metų, šio tinklo vaistinės įsikūrė ne tik beveik 350-yje Lietuvos vietų, bet ir internete.
Visgi, prekės ženklas, įprastai atpažįstamas savo drąsa ir pozityvumu, šių savybių stokojo soc. tinklų platformose.
Kilo dilema: kaip suderinti kūrybiškumą su griežtais farmacijos reglamentais?
Sprendimas
Kertinė Camelia stiprybė – ekspertiškumas.
Šį bruožą pavertėme strategijos šerdimi: komunikacija soc. tinkluose tapo charakteringa, kontekstuali ir gilinanti auditorijos žinias be preteksto įtikinti.
Turinio formatai atliepė tiek vartotojų, tiek algoritmo norus: Reels’ai, gyvos fotografijos, UGC, „infotainment“ tipo Story’iai bei tendencingas temas aptariantys įrašai.
Rezultatai
Naujų sekėjų soc. tinkluose
Instagram profilio aplankymų
Facebook vartotojų pasiekiamumo
Kaip tai atrodė?



