Ydyllic reklamos agentūra

camelia-vaistine-2

Kanalai

Rinkos

Mūsų darbai

Strategija | Soc. tinklų valdymas | Turinio kūrimas: filmavimas, fotosesijos, grafinis dizainas, Reels

Problema

Camelia istorija prasidėjo 1993 metais. Po daugiau nei 20-ies metų, šio tinklo vaistinės įsikūrė ne tik beveik 350-yje Lietuvos vietų, bet ir internete.

Visgi, prekės ženklas, įprastai atpažįstamas savo drąsa ir pozityvumu, šių savybių stokojo soc. tinklų platformose.

Kilo dilema: kaip suderinti kūrybiškumą su griežtais farmacijos reglamentais?

Sprendimas

Kertinė Camelia stiprybė – ekspertiškumas.

Šį bruožą pavertėme strategijos šerdimi: komunikacija soc. tinkluose tapo charakteringa, kontekstuali ir gilinanti auditorijos žinias be preteksto įtikinti.

Turinio formatai atliepė tiek vartotojų, tiek algoritmo norus: Reels’ai, gyvos fotografijos, UGC, „infotainment“ tipo Story’iai bei tendencingas temas aptariantys įrašai.

Rezultatai

+1K

Naujų sekėjų soc. tinkluose

+36%

Instagram profilio aplankymų

3X

Facebook vartotojų pasiekiamumo

Kaip tai atrodė?

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

Daugiau case’ų: